PracaGrupypl.praca.dyskusjeFatalny PR IV RP › Re: Fatalny PR IV RP
  • Data: 2006-09-29 06:30:15
    Temat: Re: Fatalny PR IV RP
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Reduktor wrote:

    > IMO, to był jakiś marketingowy bełkot a nie PR. Jarosław
    > najpierw niczym gomułka wskazał sukcesy, zrobiliśmy to, to, to,
    > to... i przypominało to reklamę supermarketu, po czym wskazał na
    > zaplute karły układu. Dwa kłamstwa podane w czekoladowej
    > polewie. O tym, że ręce gdzieś zniknęły premierowi nie
    > wspominam.

    A i owszem, nie maja takiego ptrzygotowania jak komuchy, ktorych
    szkolil latami niejaki profesor Wiatr. Ale ja wole jednak takich
    jakimi sa zamiast takich jak na Wegrzech ...
    Dopoki sie nie posprzata po komunie i nie pozamiata po "okraglym
    stole" to ciagle bedziemy mieli problemy z korupcja i tym
    podobnymi zjawiskami jak przy prywatyzacji. Dla przypomnienia
    tekst (z pamieci) Pana ministra Lewandowskiego "domy towarowe
    Centrum sa warte tyle ile ktos chce zaplacic" wiec mozna je
    "sprzedac" koledze za symboliczna zlotowke.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.