PracaGrupypl.praca.dyskusjeFatalny PR IV RP › Re: Fatalny PR IV RP
  • Data: 2006-09-29 11:29:03
    Temat: Re: Fatalny PR IV RP
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Inf napisał(a):
    > człowieku ! czy wiesz o czym Ty piszesz ?
    > to co Ty proponujesz brzmi mniej więcej tak:
    > "chcę być skuteczniej i bardziej profesjonalnie oszukiwany, tak aby mi się
    > wydawało, że słońce świeci a świat jest piękny"
    >
    > ja już wolę PiS, który jest mniej więcej taki jak Polacy, niedoskonały, z
    > wadami ale pracujący dla dobra Polski, bo co mnie obchodzi dobro pani Beger
    > czy innego Leppera,
    > demokracja sprawiła, że pani Beger w 460 części rządzi Polską i to jest
    > dramat,

    na marginesie - klase politykow poznaje sie po zachowaniu w klopotach.

    SLD pokazywala pod koniec swoich rzadow jak gleboko ma w d... swoich
    wyborcow, spadajac w sondazach najnizej w historii po 1989 i odmawiajac
    "oszczedzenia wstydu".

    PiS z kolei, sadzac, ze ma monopol na racje, przyswoil sobie stare
    dobre wzory PZPR, stosujac propagande sukcesu i stara dobra maksyme
    Gomulki z 1945 - "Raz zdobytej wladzy nie oddamy nigdy". Pokazuje to,
    jak niewiele w gruncie rzeczy dzieli skrajnosci.

    Paradoksalnie, Samoobrona z Lepperem na czele wyrasta na tle w/w na
    powazna, przewidywalna sile polityczna. Ironia historii.

    --

    glos