PracaGrupypl.praca.dyskusjeEricpol - subiektywna prawda o firmie › Re: Ericpol - subiektywna prawda o firmie
    From: r...@t...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ericpol - subiektywna prawda o firmie
    Date: 27 Feb 2007 06:32:03 -0800

    Wszystko zalezy od tego do jakiego dzialu sie czlowiek dostanie i co
    robi w danej firmie (jak wszedzie), nie we wszystkich dzialach pracuje
    sie w starszych technologiach. Mozna robic ciekawe rzezy (rowniez nowe
    technologie).

    A po drugie nie wiem jak jest w Krakowie, ale konia z rzedem temu co
    w Lodzi znajdzie lepszego pracodawce, mowie tutaj o sredniej jaka
    oferuje sie w Ericpolu (nie o pojedynczych przypadkach), na rynku
    Lodzkim wydaje mi sie ze jest to atrakcyjny pracodawca. Na temat
    Kakowa sie nie wypowiadam bo nie znam szczegolow. (Na pewno jest tam
    duuuzo wiecej mozliwosci)

    Bylo o wadach wiec pozwole sobie wypisac zalety:
    - pensja rosnie. Jesli wykonuje sie prace nalezyci jest coroczna
    podwyzka i nie jest to standard w polskich firmach, nawet
    informatycznych. W rezultacie zaczynalem od pensji nizszej niz moj
    kumpel np w TPSA ale po 3 latch juz mam znacznie wiecej niz on (on
    soji prawie w miejscu), jesli do tego dolozyc wyjazdy zagraniczne
    mozna wyjsc calkiem niezle (i nie mowie o dziadowaniu za granica ale
    normalnym zyciu). Wiec jesli rozwazac pensje to nalezy wziac pod uwage
    to ile da sie zarobic po 2-3 latach a nie tylko to ze komus na wstepie
    dali 500 zl wiecej brutto gdzie indziej. Bo moze sie okazac ze pensja
    jest constants.

    Zeby nie bylo ze jest idealnie, w kazdej firmie znajdzie sie cos co
    cie wkurza, nie zawsze to nawet bezposrednio Cie dotyka ale ludzie w
    Polsce maja tendencje do narzekania i wyolbrzymiania to chyba nasza
    narodowa cecha. Tak naprawde gosc ktory przepracowal w jakiejs firmie
    (obojatenie jak fajniej) 8 lat zawsze bedzie nieco sflustrowany
    pewnymi sprawami to normalne, bedzie sporo narzekal, ale warto popytac
    wsrod ludzi znajomych ktorzy maja taki staz pracy w innych firmach co
    ich wkurza (nawet jak sa zadowlonei z pracy) okaze sie ze zawsze lista
    jest pokazna.

    Cos takiego jak pracodawca idealny nie istnieje.

    a teraz pytanie po co pracowales 8 lat skoro Ci sie nie podobalo? To
    jakis nonsens, przeciez to nie jest sekta.

    Ja jestem zadowolony na razie, choc dostrzegam pewne zmiany, niemniej
    wiem jak jest w innych firmach i mimo okresowych checi do pojscia w
    cos nowego, zaryzykowania, waham sie bo wiem ze moze sie okazac ze zle
    trafie, a tu w gruncie rzeczy jest calkiem dobrze.

    Co wiecej jezdze troche po swiecie i obserwuje rozne rzeczy i jedne
    jest pewne podobne problemy czasem duzo gorsze niz tu wymienione
    wystepuja w wielkich, swiatowych firmach. Wystarczy troche popytac i
    potem mozna spokojnie wrocic do pracy z uczuciem ze jednak mam niezlgo
    pracodawce. Ale zawsze mozna trafic lepiej jak i rowniz duzo gorzej.