PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialanosc gospodarcza › Re: Dzialanosc gospodarcza
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzialanosc gospodarcza
    Date: 31 May 2002 09:35:59 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > ten

    Ustawa o zryczaltowanym podatku dochodowym ble ble.
    jest w dzienniku ustaw z 1998 nr 144, poz. 930
    z 2000 nr 104 poz. 1104
    (zapewne byly i nowelizacje, ale one raczej ograniczaja zasieg ustawy
    niz rozszerzaja)
    jest tam zalacznik numer 2: wykaz uslug, ktore _wylaczaja_ podatnika z
    mozliwosci opodatkowania ryczaltem.
    pierwsza z brzegu: reprodukcja komputerowych nosnikow informacji.
    jesli zatem swoj program nagrasz na CD czy dyskietke to dokonasz
    reprodukcji ;-) wiec ...

    zalacznik 4 opisuje co mozna na karte podatkowa.

    mozna poczytac te zalaczniki i moze sie okazac ze np. obsluga elektornicznych
    wag sklepowych _byc_ _moze_ da sie podciagnac pod karte podatkowa!
    tylko ze jesli skopiujesz komus drivery do wagi w dyskietki na dysk twardy
    i jakos to bedzie wynikac z rahcunku, to urzad Cie scignie, zaprowadzi Ci ;-)
    KPiRa, oszacuje podatek jakiego nie zaplacilec, pomnozy przez dwa i kaze
    zaplacic w ciagu 7 dni...

    pozdrawiam

    romekk