PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 21:26:22
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2002 23:07:29 +0100, Michał M.
    <m...@s...pl> napisałbył:

    >też
    >Tak, tak, ale w takiej specjalności można się dokształcić dość szybko (5h?).

    Boski jesteś... Ja od września 2000 prowadzę księgowość własnej firmy,
    z uwagą śledzę grupy dyskusyjne z tego tematu, od miesiąca dokształcam
    się w szerszych aspektach i nadal wiem z tego działu tyle, co kot
    napłakał...

    >A wogule wiedze,

    Taa... Słownik też można zastosować automagiczny...

    >że dobrzy uczniowie to ci którzy uczą się z lekcji na
    >lekcję... a tych sprzed dwóch-trzech tygodni niepamiętają....

    O tak. Na przykład lekcji z j. polskiego...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)