PracaGrupypl.praca.dyskusjeDruga rozmowa › Re: Druga rozmowa
  • Data: 2005-08-19 18:46:15
    Temat: Re: Druga rozmowa
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    teraz standardem są trzy a nawet cztery etapy.
    Z moich doświadczeń pierwsza rozmowa jest z kimś z działu kadr, druga to
    rozmowa z przyszłym bezpośrednim przełożonym ( już bardziej konkretna o
    sprawach dotyczących pracy na danym stanowisku ), potem jest często
    spotkanie z zarządem ( pytania ogólne i szczegółowe - mieszanaka ), a na
    koniec trafia się jeszcze coraz częściej tzw. assessment center ( centrum
    obserwacji ), czyli najlepsi kandydaci ( ok. piątki ludzi ) razem ze sobą
    wykonują zadania w grupie, w parach i autoprezentacje.
    Nie zniechęcaj się więc bo to pewnie jeszcze nie ostatnia twoja rozmowa :o)

    asia

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:43060078$0$15478$f69f905@mamut2.aster.pl...