PracaGrupypl.praca.dyskusjeDramat w jednym akcie › Re: Dramat w jednym akcie popieram PZ
  • Data: 2005-07-09 20:05:44
    Temat: Re: Dramat w jednym akcie popieram PZ
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw podpisujesz umowę z nowym pracodawcą, potem dajesz wymówienie w starej
    firmie.
    Ale ja też zrobiłam ten błąd, ale w 96 chyba roku, wtedy były czasy odrobinkę
    uczciwsze. Teraz bym już nie zrobiła tego błędu.

    Co do zbierania na emeryturę: czy przy obecnie panujących stosunkach w pracy
    dożyjesz ?

    Czy wszędzie tak jest: inna kwota na papierze inna płacona ?
    NIe. ale to zależy od Ciebie, czy będzie cię stać postawić się.

    Czy teraz wszyscy kłamią i oszukują ?
    W zasadzie TAK. Ktoś już wyżej odpowiedział , że to pewnik.

    stokrotka