PracaGrupypl.praca.dyskusjeDramat w jednym akcie › Re: Dramat w jednym akcie popieram PZ
  • Data: 2005-07-09 20:49:49
    Temat: Re: Dramat w jednym akcie popieram PZ
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    stokrotka napisał(a):
    > Najpierw podpisujesz umowę z nowym pracodawcą, potem dajesz wymówienie w starej
    > firmie.
    > Ale ja też zrobiłam ten błąd, ale w 96 chyba roku, wtedy były czasy odrobinkę
    > uczciwsze. Teraz bym już nie zrobiła tego błędu.
    >
    > Co do zbierania na emeryturę: czy przy obecnie panujących stosunkach w pracy
    > dożyjesz ?
    >
    > Czy wszędzie tak jest: inna kwota na papierze inna płacona ?
    > NIe. ale to zależy od Ciebie, czy będzie cię stać postawić się.
    >
    > Czy teraz wszyscy kłamią i oszukują ?
    > W zasadzie TAK. Ktoś już wyżej odpowiedział , że to pewnik.

> [...]
    Hej, dzieki za poparcie w temacie:D, az mi serce szybciej zabilo:)

    Mnie sie wydaje, ze to nie jest kwestia uczciwosci i cwaniactwa tylko
    odpowiedzialnosci. Po prostu porzadek w papierach musi byc, a spokoj w
    pracy to podstawa wydajnosci. Jeszcze mi sie wydaje, ze skoro autorowi
    watku chodzilo o to, zeby na papierze miec odpowiednio zapisane to
    powinien zadbac o ten zapis zanim 'rzucil papierem' u poprzedniego. A
    teraz jak przejdzie do nowego to nie powinien miec wiekszych podstaw do
    martwienia sie o uczciwosc nowego szefa/firmy cala akcje powinien to
    potraktowac jak pewna lekcje, ze nic zwiazanego z pieniedzmi nie
    zalatwia sie na gebe;).

    PZ

    PS nie raz rzucalem papierami i bylem rzucany:), choc do dziadkow sie
    nie zaliczam.