PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szczeniąt w informatyce › Re: Do szczeniąt w informatyce [OT]
  • Data: 2005-01-27 11:38:22
    Temat: Re: Do szczeniąt w informatyce [OT]
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 12:28:34 +0100, Kira <k...@e...pl>
    napisał:

    > Re to: Paweł Chrobak [Thu, 27 Jan 2005 12:12:03 +0100]:

    > Tych wasko specjalistycznych nie poznasz na studiach ani w domu
    > i firma zatrudniajaca absolwenta _powinna_ wykazac sie odrobina
    > logiki i cudow nie wymagac. Tu sie zgadzam...
    >

    > Kira

    Przychodzi facet do sklepu zoologicznego i przygląda się
    zwierzakom na wystawie. W międzyczasie wchodzi inny klient i kupuje małpę
    z klatki obok.
    Facet słyszy cenę: - 5000.
    - Czemu ta małpa taka droga?
    - Ona programuje biegle w C... wie pan... szybki, czysty
    kod, nie robi błędów... warta jest tej ceny.
    Obok stała druga klatka a tam cena: 10000
    - A ta małpa czemu taka droga?
    - Bo ta małpa programuje obiektowo w C++, może też pisać w
    Visual C++, trochę w Javie... wie pan... tego typu. Bardzo przystępna cena.
    - A ta małpa? - pyta facet wskazując na klatkę z ceną 50000
    - Taaaa? Nigdy nie widziałem, by coś robiła, ale mówi, że
    jest konsultantem.