PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szczeniąt w informatyce › Re: Do szczeniąt w informatyce
  • Data: 2005-01-27 12:30:32
    Temat: Re: Do szczeniąt w informatyce
    Od: Squee <s...@m...gotdns.WYTNIJ.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.01.2005 Kira <k...@e...pl> napisał/a:

    > Re to: Paweł Chrobak [Thu, 27 Jan 2005 11:55:19 +0100]:

    > Ja tak tylko do tego jednego... Zawsze zadziwiali mnie ludzie,
    > ktorzy wybrali sie na informatyke mimo ze sami dla siebie nie
    > robia kompletnie nic z tej dziedziny. Po co?

    "Bo to jest dobry zawód, można po nim dostać pracę".

    Takie jest niestety podejście wielu licealistów.
    Skończyłem szkołę średnią 4 lata temu.
    Na 26 osób w klasie 16 poszło na informatykę.
    Predyspozycje w tym kierunku miały tylko 3 osoby
    (moja subiektywana opinia).
    Na informatykę dostała się tylko jedna...

    Większość z nich pewnie skończy te studia,
    ale będzie im brakowało tej chęci do pogłębiania wiedzy.
    Bo nie robią tego co lubią.

    ***Piotr Książek*** # s...@c...pl
    E-mail: s...@m...gotdns.WYTNIJ.org
    Why use Windows, since there is a door?