PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo pracodawcow › Re: Do pracodawcow
  • Data: 2004-07-19 06:01:14
    Temat: Re: Do pracodawcow
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jest sprawa nieco bardziej złożona. Załóżmy, ze prowadze sredniej
    wielkości zaklad produkcyjny, zajmujacy sie przetworstwem owocow. Ludzie
    kupuja moje kompoty w Polsce od lat, znaja mnie i cenia, co przynosi mi
    niezly dochod i cieszy mnie bardzo. Bylem na wycieczce na Cyprze, a tam,
    wyobraźcie sobie, kompotów nie ma i juz. Wiec mysle sobie, moze bym im
    sprzedal moj ceniony w Polsce kompot?
    No to szukam czlowieka. Ale w momencie, jak daje ogłoszenie w Wyborczej, to
    nie wiem, czy przyjdzie do mnie :
    - żul, który mowi swietnie po cypryjsku
    - absolwent politechniki, Cypryjczyk z urodzenia
    - szef sprzedazy sokow niemieckiej spolki, ktory ma tam oodzial, i chce sie
    uwolnic od zlego pracodawcy.

    Jak wiecie, pieniedzy mam dosc duzo za moje kompoty, i stac mnie na każdego
    z nich, kwestia, ktory mnie przekona, ze za moje pieniadze dostane od niego
    najwiecej, najbezpieczniej i w najmniejszej perspektywie czasu, tak wiec
    jednemu z nich zaproponuje np 1500 niech siedzi i dzwoni na Cypr po
    hurtownikach, jak sie uda, to cos mu kiedys dorzuce, albo ostatniemu zaplace
    12 000, mieszkanie , telefon , laptopa, bo sądze, ze on sprzeda moj towar
    najlepiej i najszybciej.

    Sądzę, że podobnie jest niezależnie od stanowiska, na jakie aplikujecie,
    zależnie od pozycji, koncepcji i srdoków każdego pracodawcy.

    Wojtek