PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo odob pracujacych w Niemczech... › Re: Do odob pracujacych w Niemczech...
  • Data: 2005-08-10 10:39:03
    Temat: Re: Do odob pracujacych w Niemczech...
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla> szukaj wiadomości tego autora

    "Jagodka" <j...@g...pl> wrote in message
    news:199212967.20050810115555@go2.pl...
    > I jeszcze jedno pytanko do osob pracujacych w Niemczch..
    > Czy dla osob z Polski z wyzszym wyksztalceniem pracujacych jako
    > informatyk w Niemczhc dalej sa ustalone minimum rocznego wynagordzenia?

    Tzw. Zielonej Karty dla informatykow w Niemczech juz nie ma.
    Teoretycznie takze nie mozna zatrudniach przez jakis tam okres osob z
    Polski, wiec chyba mozliwosci pracy dla Informatyka w Niemczech sa teraz
    duzo mniejsze.

    Swego czasu to bylo chyba
    51000 EUR dla osob bez dyplomu
    39600 EUR dla osob z dyplomem