PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska › Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
  • Data: 2005-09-30 17:36:23
    Temat: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxxewty0frn0ri@donkichot...

    > widziałem niedawno w GWnie ogłoszenie "PPHU XXXXX - Jan Kowalski, Zofia
    > Kowalska" - oczywiście na standardowym lejałcie unijnym, która dumnie
    > obwieszczała o otrzymaniu dotacji na przeszkolenie 800 osób w ramach
    > projektu "Podnoszenie cośtam cośtam z Wielkopolski" i szukała chętnych do
    > wzięcia udziału w projekcie - nie, _jeszcze nie_ kursantów.

    Popyt na szkolonych jest taki, ze bywaja sytuacje lapanek na szkolenie. Bo
    zasadniczo chodzi o podpis na liscie i wypelnienie ankiety z ocena
    szkolenia. A jak kurs jest nudny i malo przydatny, to ciezko znalezc
    klientele nawet na darmoche i "szkolenie" polega na namowieniu osob, zeby za
    jakas korzysc dla nich podpisaly i wypelnily. Kwota placona za przeszkolenie
    jednego delikwenta jest taka, ze zasadniczo wszyscy sa zadowoleni.

    I.