PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska › Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
  • Data: 2005-10-03 07:38:44
    Temat: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns96E1BBE42ADadasiek.podolany.net@127.0.0.1...

    > oczywiscie idac Twoim tokiem myslenia mozna miec pretensje
    > do wszystkich uniwersytetow - ze kogo to niby ksztalca??
    > biologo-fizyko-polonisto-psychologo-prawniko-geologo
    w??

    Oczywiście idąc moim tropem można mieć pretensje, że uniwersytet kształci
    hybrydę, bo w ciągu 5 lat stara się wpoić człowiekowi wiedzę, którą inni
    zdobywają latami, drogą łączenia specjalizacji. Uniwersytety na szczęście
    (mam nadzieję) nie kształcą
    biologo-fizyko-polonisto-psychologo-prawniko-geologo
    w tylko biologów,
    fizyków, polonistów, psychologów, etc.

    Co do jednego jestem pewien - nie widziałem nigdzie kierunku "Filologia
    polska z elementami geologii" albo "Psychologia kwantowa" tudzież "Fizyka
    społeczna". :)

    pozdr.
    m.