PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto umieszczać w CV? › Re: Czy warto umieszczać w CV?
    From: "Teq" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto umieszczać w CV?
    Date: Mon, 3 Nov 2003 16:12:57 +0100

    "Sunvoy" <...@s...pl> wrote in message
    news:bo2qoi$i5a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie - czy w CV warto (można) umieszczać informację o pracy
    dorywczej
    > (na czarno).
    >
    > Obecnie pracuje na etacie, ale po pracy mam dużo czasu i wykonuje jeszcze
    > dodatkowo rysunki w AutoCAD w innym zakładzie. Dzięki temu zdobywam
    kolejne
    > doświadczenie

    Powiem tak, jako absolwent jedyne moje doswiadczenie zawodowe to
    doswiadczenie zdobywane podczas roznych prac sezonowych, pracowalem dosc
    duzo za granica, zdobywajac w ten sposob sporo doswiadczenia nietypowego dla
    mojego wyksztalcenia bo jako informatyk czy podczas organizacji roznego
    rodzaju imprez, nie wstydze sie tego ze pracowalem tam bez pozwolenia na
    prace, jestem dumny ze moglem uzyskac doswiadczenie ktore mnie wzbogacilo
    jako potencjalnego pracownika, dlatego tez pisze o tym w cv i jeszcze zaden
    pracodawca nie narzekal, wrecz przeciwnie - na tych z ktorymi mialem
    osobiste spotkania wywieralo to bardzo pozytywne wrazenie.

    Oczywiscie inaczej moze sie na to zapatrywac pracodawca kiedy ma z jednej
    strony studenta z wakacyjna praktyka "na lewo", a inaczej kiedy ma do
    czynienia z profesjonalista pracujacym w zawodzie i robiacym na czarno w
    innych firmach byc moze konkurencyjnych.

    Moim zdaniem nie masz co pisac ze robisz cos na lewo tylko po prostu,
    wykonujesz projekty na zlecenie, w tym i w tym okresie, taki i taki projekt
    i koniec, mozesz dopisac ze wykonywales je jako freelancer i juz ;P

    Teq