PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-19 09:57:47
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    ----- Original Message -----
    From: "Rafal Neumann" <n...@W...go2.pl>
    > byc moze to VB mozna miec zastrzenia,ale wedlug mnie jego najnowowsza
    > wersja - VB.NET to rewelacja i z czasem zupelnie wymiecie Delphi,
    > natomiast C,C++ bedzie zastepowany przez Jave i C#

    VS.NET istotnie cały w sobie jest rewelacją, ale język C++
    jest "niezastępowalny".
    C# ma ograniczone możliwości (kompilacja w locie, ubogi w
    typy danych, brak przeciążania operatorów etc...) i jest połączeniem
    zalet Delphi oraz VB z uproszczoną składnią C++.

    C#, podobnie jak VB świetnie nadaje się do tworzenia aplikacji
    biznesowych i niczego więcej, a jest przeznaczony raczej
    dla byłych programistów Javy ;-)

    C++ jest natomiast niezastąpiony, jako narzędzie do tworzenia aplikacji
    wszelkiego rodzaju, od czysto systemowych po biznesowe.

    No i nie da się zastąpić jednego języka innym, ponieważ ich
    przeznaczenie jest nieco odmienne.

    > na zachodzie mało kto programuje w Delphi - najwieksza popularnosc
    > ma tam VB,i stanie sie wkrotce jeszcze wieksza dzieki platformie .NET

    a to prawda.
    Zresztą wystarczy przejrzeć największe serwisy pracy w USA, czy UK.
    Na oko, 80% ofert pracy dla programistów aplikacji biznesowych,
    zawiera magiczne słowa VS.NET, VB, C# i MS-SQL...

    > te trzy jezyki maja przyszlosc(VB,C# i Java)

    Ale w necie piszą, że zainteresowanie Javą nieco
    zmalało.
    Być może, ma to związek z inicjatywą .NET MS'a
    i popularyzacją XML'a.

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/