PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 21:50:39
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości
    news:bs546o$87k$1@inews.gazeta.pl...
    > A jak się zmienią to zapłacisz im 700 zł netto za miesiąc czy wiecej?

    Nie wiem, ile zapacę.
    Średnia w gospodarce jest na poziomie 2500 złotych więc chyba jednak
    więcej..

    > Jak mają być dobrymi pracownikami, skoro przy niskiej pensji na pewno
    > będą chceli sobie dorobić gdzie indziej, niewiele interesując się pracą
    > u Ciebie? Czy taki pracownik nie będzie chciał zmienić pracy - pociechą

    Cóż. To ich problem. Jak będą marni to muszą liczyć się ze zwolnieniem. Nie
    moge płacić za niewykonaną lub źle wykonaną robotę. I mam nadzieję, że jest
    to oczywiste.

    > dla pracodawcy może być tylko taki marny rynek pracy i prawie pewnośc,
    > że pracownikowi się nie uda znaleźć innej pracy.

    Nawet przy pełnym rynku nie opłaca się płacić komuś kto nie pracuje lub źle
    pracuje..

    > Do mnie kiedyś pewien były mój prezes powiedział, że nie rozumie, że
    > skoro on może zostawać czasem do godz. 22, to czemu zwykły pracownik
    > nie potrafi? A ja mu na to, że on ma w umowie nienormowany czas pracy,
    > a ja muszę do pensji dorobić, bo nie widzę innej możliwości utrzymania
    > się.

    No i to jest ciekawa odpowiedź na pytanie dlaczego on jest prezesem a ty
    nie..

    Pzdr
    Brodek