PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 22:30:57
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> wrote in message
    news:bs54jg$hak$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Nie wiem, ile zapacę.
    > Średnia w gospodarce jest na poziomie 2500 złotych więc chyba jednak
    > więcej..

    No ty duzo ponizej sredniej...

    > Cóż. To ich problem. Jak będą marni to muszą liczyć się ze zwolnieniem.
    Nie
    > moge płacić za niewykonaną lub źle wykonaną robotę. I mam nadzieję, że
    jest
    > to oczywiste.

    Jest. Ty jednak za dobrze wykonana robote rowniez wiecej nie zaplacisz.
    Asekurujesz sie kosztem innych, a jesli osiagasz korzysci nie dzielisz sie
    z pracownikami, ktorzy sie do nich przyczynili.

    > Nawet przy pełnym rynku nie opłaca się płacić komuś kto nie pracuje lub
    źle
    > pracuje..

    Tobie nie oplaca sie takze placic tym ktorzy dobrze pracuja. I wcale sie z
    tym nie kryjesz.

    Pozdro
    GreG