PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 21:58:55
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości
    news:bs54n1$9vh$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie chcą - trudno, może ich wina, ale że nie umieją? To na ile można
    > zmieniać człowieka, na ile on to potrafi?

    Nie wiem. ale jak ktoś czegoś nie potrafi to dlaczego oczekujesz, że ja lub
    ktokolwiek inny ma za to płacić?..

    > Dajesz na państwo, nie zapominaj, że nie żyjesz tylko dla siebie.

    Żyję dla siebie i mojej rodziny. A biorąc pod uwagę to, co państwo mi
    oferuje uważam, że płacę na nie zdecydowanie za duzo.
    Nie liczę na policję - mam ochronę.
    Nie liczę na służbę zdrowia - płacę za lekaży.
    Nie liczę na publiczne szkoły - płacę za naukę.
    Większości z tego co płacę nie otrzymuję z powrotem...

    Oczywiście powyzsze jest pewnym nadużyciem, ale połowa dochodu to zbyt
    duzo...

    Pzdr
    Brodek