PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy napisać maila? › Re: Czy napisać maila?
    From: asiaque <a...@w...hell.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy napisać maila?
    Date: Fri, 22 Aug 2008 19:13:31 +0000 (UTC)
    Sender: Asia Jedrychowska <a...@h...pl>

    Krzysiek <h...@g...pl> wrote:
    > osobą jeszcze wyżej usytuowaną w hierarchii. Rozmowa odbyła się w środę
    > tydzień temu. Wynik miałem poznać do końca bieżącego tygodnia (czyli do dziś).
    > Niestety dotąd nikt się nie odezwał (choć teoretycznie jeszcze ok. 2 godziny
    > zostały...) i nie wiem, jak to odbierać. Czy decyzja jeszcze nie została
    > podjęta, czy też po prostu zostałem odrzucony?

    1) jest okres urlopowy
    2) świat w firmach najczęściej nie kręci się wokół rekrutacji - zwłaszcza
    jeśli jest ona przeprowadzana nie przez HR, a bezpośrednio przez działy
    3) mogli nie mieć czasu się zebrać i podyskutować, mogli zapomnieć
    4) powinni byli zadzwonić i uprzedzić, że się przedłuży
    5) miej odwagę zadzwonić (przy czym lepiej zaczynać od niższych szczebli) -
    zyskujesz dzięki temu opinię osoby komunikatywnej, a prawdopodobnie
    usłyszysz "sorry, mieliśmy awarię, potrzebujemy jeszcze tygodnia"

    powodzenia ;)
    a.