PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy należy się odprawa? - wypowiedzenie › Re: Czy należy się odprawa? - wypowiedzenie
  • Data: 2003-03-03 19:26:04
    Temat: Re: Czy należy się odprawa? - wypowiedzenie
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .onet.pl> zakodował:

    > Sam się zastanów. Dostał na chwilę trochę więcej kasy, za to nie
    > dostanie odprawy i zapewne jeszcze jakieś inne zmiany w umowie, bo
    > sama zmiana stanowiska na 3 miesiące nie wymaga żadej zgody
    > pracownika. Zależy jeszcze co była to za zgoda i jakie zmiany jeszcze
    > wprowadza.

    zasugerowalem sie (chyba slusznie) takimi fragmentami listu opisujacego
    problem :
    1. "...Podpisał czasową zgodę na to delegowanie i dostał nawet trochę więcej
    grosza..."
    2. "...Jego umowa mija za 2tyg., a firma będzie zainteresowana
    przedłużeniem jej na czas nieokreślony..."

    co znaczy moim zdaniem, ze nie jest w tak slabej sytuacji jak ci, ktorzy
    wypowiedzenia dostali. no chyba ze odprawy byly po 10kPLN na leb ale i to
    mnie nie przekonuje do konca bo:
    ma nadal prace,
    stala pensje czyli stabilna sytuacje zawodowa,
    umowe (bedzie mial) na czas nieokreslony wiec na prawde jest ok.
    celowo pominalem zdanie o tym ze nie do konca mu odpowiada zakres
    obowiazkow - w tej sytuacji moze sie na biezaco rozgladac za nowa posada
    cieszac sie z tego co ma.
    takie jest moje zdanie

    --
    pozdrawiam ja ....