PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Tue, 14 Feb 2012 19:51:08 +0100

    W dniu 2012-02-14 17:47, testepp pisze:

    > Rok temu pisał Pan to samo.
    > Co słychać u Pani Prezes żony?
    > Nadal szuka frajerów do "pracy"?
    >
    > testepp
    Nigdy nie szukaliśmy "frajerów" do pracy i nie mamy problemów ze
    znalezieniem chętnych i zainteresowanych pracą, którą możemy zaoferować.

    Nie pamiętam, żebym pisał rok temu to samo, a moje spostrzeżenie
    dotyczyło komentarza o negatywnej reakcji na oczekiwania płacowe.
    Podejrzewam, że autor komentarza sam zdaje sobie sprawę z tego, że może
    nie być mu łatwo znaleźć pracę za podobne pieniądze, które teraz dostaje.

    Niewątpliwie jest tak, że coraz trudniej jest tzw. informatykom znaleźć
    pracę za duże pieniądze, do których niektórzy już się przyzwyczaili.
    Pokazują to wszystkie statystyki a sam wiem o tym też z aplikacji i
    rozmów z kandydatami do pracy i znajomymi.

    Wydaje mi się to całkiem naturalne. Wszystkie zawody przeżywają wzloty i
    upadki, a akurat kształcenie informatyków nie jest nazbyt kosztowne i
    dlatego wiele szkół to robi i to od lat. W efekcie kandydatów do pracy
    na całym Świecie jest wielu, a pracy nie przybywa tak bardzo bo rynki
    się nasycają wieloma już istniejącymi rozwiązaniami. Dobrzy fachowcy w
    każdym zawodzie mogą czasem znaleźć intratne posady, ale super
    koniunktura na ogół trwa tylko pewien czas.

    Wiesław Bicz