PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    <jguo42$h3k$1@inews.gazeta.pl> <jgvva7$8mb$1@inews.gazeta.pl>
    <jh068p$sus$1@inews.gazeta.pl> <jh08a3$5ju$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...opteris.pl> <jhah7o$nmh$1@inews.gazeta.pl>
    <4f390ea3$2$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb5nm$sus$1@inews.gazeta.pl>
    <4f392e1e$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhd3lh$bsr$1@inews.gazeta.pl> <o...@a...opteris.pl>
    <s...@p...org> <o...@a...opteris.pl>
    Date: 14 Feb 2012 17:12:35 +0100

    On 2012-02-14, Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia> wrote:

    [...]

    > Wszystkiego nie, ale najpierw byla tylko znajomosc c++, po czym okazalo
    > sie, ze doszlo kilka jezykow i technologii, w tym Autodeska, z ktorym malo
    > osob mialo do czynienia.

    To jest *dyskusja*, a nie *ogłoszenie*. Ogłoszenia *nadal* nie widziałeś
    a wnioskujesz.

    > Nie, ja tylko zapytalem odnosnie jeczenia, ze brak rak do pracy, co
    > jeszcze i staralem sie wykazac lakonicznosc pojec, jakimi sie kieruja
    > rekruterzy.

    Ale:

    1/ Nie dyskutujesz o realnym ogłoszeniu
    2/ Zapewne nie dyskutujesz *z rekruterem*

    więc przy takich błędnych założeniach Twoja teza opiera się na generalizacji
    na podstawie ogloszeń portalowych dużych firm i agencji HR, a nie konkretnego,
    dyskutowanego tutaj przypadku.

    > To jak pojecie informatyka, gdzie tenze informatyk to grafik, programista,
    > sieciowiec, serwisant itd. Niby kazdy z nich jest informatykiem, ale kazdy
    > w swojej grupie nie musi miec pojecia o innej. Serwisant nie musi znac sie
    > na programowani, grafik na sieciach. A i w kazdej z tych grup mozna
    > wydzielic podgrupy, bo kazdy z nich uzywa innych technologii i narzedzi.
    > Informatyk informatykowi nierowny, tak jak programista programiscie.

    Powtarzasz banały nadal *nic* nie wiedząc o ogłoszeniu.

    > Ja umiem zrobic wizytowki w Corelu i obrobic fotki z wakacji w
    > PhotoShopie, ale grafikiem bym siebie nie nazwal...

    Ja nie napisałem co *umiem*. Ja napisałem co *znam w stopniu specjalistycznym*
    a co znam w stopniu dobrym na tyle by było przydatne w pracy komercyjnej
    i profesjonalnej, a nie w domowym zaciszu.

    Nie pisałem nic o technologiach, językach które znam w stopniu średnim
    i niższym.

    > Totez o tym wlasnie napisalem, ze sama znajomosc jezyka nie wystarczy.
    > Poza tym, nie kazdemu programiscie c++ potrzebny jest sql i odwrotnie, co
    > tez powyzej wykazalem.

    Nic nie wykazałeś bo *nie znasz ogłoszenia* i z góry założyłeś sobie własne
    wyobrażenie w tym temacie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl