PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <jguo42$h3k$1@inews.gazeta.pl> <jgvva7$8mb$1@inews.gazeta.pl>
    <jh068p$sus$1@inews.gazeta.pl> <jh08a3$5ju$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...opteris.pl> <jhah7o$nmh$1@inews.gazeta.pl>
    <4f390ea3$2$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb5nm$sus$1@inews.gazeta.pl>
    <4f392e1e$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhd3lh$bsr$1@inews.gazeta.pl> <o...@a...opteris.pl>
    <s...@p...org> <o...@a...opteris.pl>
    <s...@p...org>
    Date: Tue, 14 Feb 2012 16:54:10 +0100
    From: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 14-02-2012 o 16:21:56 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > [...]
    >
    > Raczej nikt tu nie każe znać wszystkiego.

    Wszystkiego nie, ale najpierw byla tylko znajomosc c++, po czym okazalo
    sie, ze doszlo kilka jezykow i technologii, w tym Autodeska, z ktorym malo
    osob mialo do czynienia.

    > Ale widziałeś jakieś ogłoszenie tutaj?

    Nie, ja tylko zapytalem odnosnie jeczenia, ze brak rak do pracy, co
    jeszcze i staralem sie wykazac lakonicznosc pojec, jakimi sie kieruja
    rekruterzy. Dla nich moze byc naturalna jakas technologia, ale dla osob,
    ktorzy czytaja jakies ogloszenie juz niekoniecznie. Programista
    programiscie nierowny. Programista to pojecie wzgledne, nawet uzywajac
    tego samego jezyka i srodowiska. Mozna byc wytrawnym programista urzadzen
    i majac zerowe doswiadczenie z bazami, a mozna byc programista od baz i
    nie miec zielonego pojecia np. o przerwaniach, rejestrach etc

    To jak pojecie informatyka, gdzie tenze informatyk to grafik, programista,
    sieciowiec, serwisant itd. Niby kazdy z nich jest informatykiem, ale kazdy
    w swojej grupie nie musi miec pojecia o innej. Serwisant nie musi znac sie
    na programowani, grafik na sieciach. A i w kazdej z tych grup mozna
    wydzielic podgrupy, bo kazdy z nich uzywa innych technologii i narzedzi.
    Informatyk informatykowi nierowny, tak jak programista programiscie.

> [...]
    > i sporo "technologii" z powyższym związanych. Poza powyższym bardzo
    > dobrze
    > się czuje także w C, C++, C#, Javie a jedyne czego brakuje do
    > specjalizacji
    > to pełniejsza znajomość specyficznych dla danego języka (i platformy),
    > popularnych bibliotek, a nie języka jako takiego.
    >
    > Niespecjalnie przy tym uważam bym wiedział "niesamowicie dużo", podczas
    > gdy dla mojego adwersarza kombinacja C++ + SQL to już niesamowicie
    > wymagająca wiedza. A to jest wiedza która dość naturalnie przychodzi
    > w ramach studiów, czy pracy na danym stanowisku.

    Ja umiem zrobic wizytowki w Corelu i obrobic fotki z wakacji w
    PhotoShopie, ale grafikiem bym siebie nie nazwal...
    Totez o tym wlasnie napisalem, ze sama znajomosc jezyka nie wystarczy.
    Poza tym, nie kazdemu programiscie c++ potrzebny jest sql i odwrotnie, co
    tez powyzej wykazalem.

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.