PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Wed, 08 Feb 2012 10:55:49 +0100
    <jgmbq8$h9k$1@inews.gazeta.pl> <jgmcao$in0$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <4f2f0694$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@o...pl>
    <jgo1j2$3sd$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <4f30ab84$0$1278$65785112@news.neostrada.pl>
    <slrn.pl.jj2gcu.3hk.kuciak@PiotrMarianKuc>
    <4f314d3a$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@s...list.pl>
    <4f31ce34$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>

    > On 2012-02-08, dorato<b...@k...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zarobki bardzo często mają logiczne uzasadnienie.

    > To że ktoś wykonuje pracę cząstkową nie oznacza że nie można jej wycenić.

    Przecież pracy cząstkowej nie wycenia się na podstawie "ile mogę
    zarobić", tylko "za ile mogę taką pracę kupić na rynku" i wówczas się
    ocenia, czy opłaca się ją kupować, czy nie. Przykładowe mycie podłogi,
    czy skręcanie śrubek, kosztuje tyle samo, bez względu na zyskowność dla
    firmy powstałego w ten sposób produktu.

    --
    Liwiusz