PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dołączac zdjęcie do CV? › Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
  • Data: 2006-02-24 08:58:33
    Temat: Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mgl [Thu, 23 Feb 2006 20:44:14 +0100]:

    > Jesli kandydat lubi sobie po pracy ogladac mecze i pic
    > piwko, to co?

    To ciężko jest mi zakładać, że może być np. PH puszczanym
    do ludzi "z klasą", którzy bynajmniej przy takich okazjach
    nie rozmawiają stricte o ofercie tylko najczęściej wychodzi
    dość luźna rozmowa na tematy różnorakie, z dygresjami - a
    te dygresje bynajmniej nie są na temat piwa i meczu.

    > A jesli nurkuje, wspina sie i codziennie rano biega,
    > to co?

    To tu z kolei mogę pewne założenie zrobić - np. takie, że
    ten człowiek nie będzie z gatunku chorowitych i ciągle na
    kacu do pracy przychodzących. Tak, wolę go od poprzedniego.

    > Ktory z nich jest lepszym portierem, programista,
    > kierownikiem?

    Portierem ten pierwszy, przyzwyczajony jest do siedzenia na
    tyłku i robienia niczego. Programistą i kierownikiem - ten
    drugi, wykazuje cechy takie jak zdecydowanie, uprór, pewność
    siebie, wytrwałość.

    > A stwierdzenie "wbrew pozorom jest to równie ważne, jak
    > wykształcenie i doświadczenie" sprawdza sie jedynie na
    > stanowiskach, ktore nie wymagaja zadnych szczegolnych
    > kwalifikacji...

    Kwalifikacje to nie tylko umiejętności - to także często
    w dużej mierze predyspozycje osobowościowe.

    > Skad w ogole pomysl, zeby opierac na tym proces selekcji?!

    Z doświadczenia.

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|