PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dołączac zdjęcie do CV? › Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
  • Data: 2006-02-24 14:19:07
    Temat: Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mgl [Fri, 24 Feb 2006 14:03:23 +0100]:

    > Ja się nie znam kompletnie na robocie PH, ale nie powiesz
    > mi, że rozmowy o Kancie czynią cuda, co? To co on miałby
    > sprzedawać?? ;)

    Towary skierowane do dużego B :-) Nie raz zdarzało się, że
    rozmowa zeszła np. na jakiś spektakl teatralny, inwestycje
    w regionie, miejsca interesujących przystani dla jachtów,
    czy choćby ulubione potrawy włoskie - nie podejrzewam, żeby
    ktoś, kogo zajęciem po pracy jest głównie chlanie piwa przed
    TV był w stanie sobie swobodnie porozmawiać na takim spotkaniu.
    Nie ten typ i tyle. Natomiast ktoś kto preferuje bardzo czynny
    wypoczynek parę ciekawych tematów jest już w stanie znaleźć.

    > Z jakichś tam własnych doświadczeń - wśród osób o wielu
    > zainteresowaniach, którym są oddani, występuje często syndrom
    > "olewam, nie robię" objawiającym się braniem urlopu albo nawet
    > rzucaniem pracy, jeśli urlopu wziąć nie można, a pojawia się
    > jakaś tam okazja do realizacji tych aktywnych pasji (wyjazdy).
    > Szczególnie dotyczy to zawodów, które mogą przebierać w ofertach
    > zatrudnienia, i stanowisk, które nie podtrzymują ciągłego
    > zainteresowania pracą.

    Przy takich stanowiskach znacznie jednak łatwiej jest sobie
    ponegocjować i tak ustalić tryb współpracy, żeby i delikwent
    mógł sobie na safari pojechać i praca została wykonana. To
    już "wyższa półka" jest, a na niej się nie straszy pracownika
    potrąceniami tylko się z nim negocjuje na równych prawach.
    Ja tam prywatnie nie mam np. nic przeciwko temu, żeby mój
    programista klepał sobie na laptopie w Alpach, jeśli tylko
    naklepie w wyznaczonym terminie i to naklepane będzie się
    nadawało do wykorzystania. Bo co mi za różnica?

    > Stereotyp, obawiam się.

    Uogólnienie na podstawie wyjątkowo skąpych danych. Ale nawet
    na tej podstawie parę rzeczy można już sobie wywnioskować.

    > natomiast rozmowa o tym, o czym sam opowiada kandydat,
    > czyli poprzedniej pracy, postawie życiowej, zainteresowaniach
    > także, a przede wszystkim sposób, w jaki o tym mówi, daje
    > naprawdę to, o czym mówisz i co chcesz osiągnąć.

    Owszem, ale żeby do tej rozmowy doszło, to CVka musi być dla
    mnie w jakiś sposób interesująca. Jeżeli nie jest i zlewa się
    w jedną całość z 50 podobnymi, to zaproszenia na rozmowę są
    bardziej losowe niż celowe niestety. I tego nie przeskoczysz
    inaczej, niż dając podstawy do 'odlosowienia' wyboru.

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|