PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek › Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich
    stawek
    Date: Tue, 19 Sep 2006 15:18:39 +0200

    Nixe wrote:
> [...]
    > od

    > Jakie konkretnie?
    > Nie musisz poruszać się komunikacją miejską/własnym samochodem, lecz
    > samochodem służbowym (koszty paliwa idą w koszty firmy).
    > Nie musisz ślęczeć po godzinach w pracy, by skończyć pilną robotę, bo możesz
    > to zrobić w domu wykorzystując laptop; na delegacji/serwisie nie musisz
    > żebrać o pozwolenie skorzystania z internetu w hotelu/u klienta, nie musisz
    > szukać kawiarenek internetowcy, lecz korzystasz z własnego sprzętu.
    > To są przywileje (bo obowiązki tak czy siak masz te same), więc skąd u licha

    Zaraz, zaraz. Czy to pracownikowi zalezy na otrzymaniu komorki czy
    pracodawcy?

    > No możesz, ale co w związku z tym?

    Wlasnie o to samo chodzi z komorka, jesli ktos wymaga odemnie bym bral
    ja do domu, zadam podwyzki. I to wszystko. Ty mozesz sie cieszyc z
    gadzetow, mnie one nie rajcuja, stac mnie na to by miec wlasne zabawki.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl