PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czarność nad Czarnościami
    Date: Fri, 22 Aug 2003 08:40:37 +0200

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi4cl2$ajn$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    [CIACH]

    > właśnie o tym myślałem czy by nie porozmawiać na ten temat z koleżanką
    > dziennikarką jednej z wrocławskich gazet...

    Ale po co??? Jeśli masz dowody na to, że tam pracowałeś, to po prostu
    skieruj sprawę do sądu pracy! Wbrew powszechnej opinii o naszym sądownictwie
    sądy pracy pracuja w miarę szybko i sprawnie. Bardzo często stają od
    początku po stronie pracobiorcy i przede wszystkim nie ponosisz żadnych
    kosztów, nawet jeśli przegrasz sprawę. Osobiście znam kilku ludzi, którzy
    wygrali swoje sprawy choć wydawały się beznadziejne. Twój przypadek jest
    bardzo powszechny i wierz mi - jeśli sędzia się uprze to załatwi Twojego
    pracodawcę na amen (możesz nawet otrzymać kilka tys. PLN odszkodowania)!
    Pzdr
    yamma