PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
  • Data: 2002-07-24 10:20:46
    Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Świat" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ahlmet$52r$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > przyjmą mnie ze względu na to, że mam...........
    > dziecko.

    Z tego co zaobserwowałam na rynku pracy, to najlepszą kandydatką dla
    pracodawcy jest osoba posiadająca dziecko a najlepiej dwójkę. Wtedy
    pracodawca raczej nie ryzykuje, że pójdzie na L4 w ciąży albo
    macierzyński. Ja zawsze piszę, że mam dwójkę dzieci i zapewnioną do nich
    opieke i podaję też wiek dzieci. Zauważyłam, że pracodawca bardzo
    niechętnie przyjmuje do pracy młodą zonę bez dzieci.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana