PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawy pomysł na zdobywanie doświadczenia... › Re: Ciekawy pomysł na zdobywanie doświadczenia...
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawy pomysł na zdobywanie doświadczenia...
    Date: Thu, 6 Nov 2003 01:38:30 +0100

    Użytkownik <k...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    news:boc2sv$g6v$1@inews.gazeta.pl...
    > Może mi Pan wyjaśnić czymże jest to magiczne "doświadczenie"?
    > Chodzi mi o pracę umysłową (własne biurko, komputer, fax, jasno określone
    > zadania od A-Z).

    Dam ci przyklad z mojej "kariery" na jeden elemencik tworzacy doswiadczenie.

    Tak z 7-8 lat temu w jednym sklepie mojej firmy, w innej miejscowosci popsul
    sie komputer (a raczej rozjechal program) z systemem sprzedazno-magazynowym.
    Autor oprogramowania nei mial czasu na wyjazd w drugi koniec Polski i tak
    obiecanki rozwlekly sei z dnai na dzien do 4 dni.
    Chlopaki ze sklepu troche marudzili przez telefon, ale dawali sobie rade,
    mieli ceny i towar sprzedawali na reczne rachunki, ktore mieli wprowadzic
    potem do systemu po jego uruchomieniu.
    Czwartego dnia wybuchla bomba, w wyniku ktorej odbylem wraz z programista
    nocna podroz na drugi koniec kraju :))
    Okazalo sie, gdy przez przypadek czlowiek z tamtego sklepu wspomnial o swoim
    problemie naszej ksiegowosci, przy wyjasnianiu zupelnie innej sprawy, ze tam
    do komputera jest podpieta drukarka fiskalna, ktora nie notuje sprzedazy..no
    bo kwity leca recznie, czekajac na uruchomienie programu, gdzie zostana
    wtedy wprowadzone jako rachunki (malo zdazrzen akurat mieli w tym okresie,
    pare kwitow). Wg przepisow sklep powienien wstrzymac sprzedaz detaliczna do
    czasu naprawy, a konsekwencje finansowe w razie kontroli.........
    Od tamtej chwili jestem bardzo wyczulony na wszelkie sprawy zwiazane z
    relacjami pomiedzy sprzedaza i drukarka fiskalna, rzucam wszystko jesli sa
    problemy z tym sprzetem i dopytuje sie o jego dzialanie.
    Naturalnie powyzsze wynikalo z mojej niewiedzy i nieznajomosci tematu,oraz
    nieskojarzenia problemow z komputerem z jednoczesnym zablokowaniem jakiejs
    tam sprzedazy fiskalnej, ale mam juz doswiadczenie i nigdy i nigdzie nie
    zbagatelizuje tych smiesznych paragonow.
    A to jest tylko jeden przypadek, jednoczesnie i blachy i powazny, skladajacy
    sie na doswiadczenie, akurat na podstawie mojego wlasnego bledu a nie na
    obserwacji innych osob i zdarzen.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##