PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
    From: Pawel <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Date: Thu, 29 Jul 2004 07:34:14 +0000

    Krzysiek Kiełczewski wrote:

    > Coś wyłudzającego pieniądze to należy z glana traktować.

    Więc "traktuj z glana" wszystko co wyłudza, a w pierwszej kolejności
    ustrój który robi to na każdym kroku. Jeśli chcesz, to traktuj też w ten
    sposób wszystkich którzy dostają za pracę więcej niż mają to na kwitku
    (większość pracowników małych firm). Dolicz to tego też np. osoby które
    pracują na czarno. Oni też wyłudzają pieniądze. Policz wszystkie
    pieniądze które oddajemy i policz te które są zmarnowane. Mam dość
    płacenia za wszystko i nie otrzymywania nic. I nie chodzi tu tylko o
    składki na ubezpieczenie zdrowotne. Chodzi tu o wszystkie pieniądze,
    które trafiają nie tam gdzie powinny.
    Chciałem również przypomnieć, że dyskusja trafiła na inny wątek i jeśli
    ktoś ma zamiar pisać o moralności, to niech założy nowy temat.
    Proszę o pisanie tylko i wyłącznie NA TEMAT.
    Paweł