PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwilowo pracuję...ale... › Re: Chwilowo pracuję...ale...
  • Data: 2004-11-17 13:23:28
    Temat: Re: Chwilowo pracuję...ale...
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale pomijając ten drobny szczegół - może jednak zasugeruj właścicielce
    > umowę-zlecenia za 100 zł [a nawet za 50] - będziesz miała przynajmniej
    > ubezpieczenie zdrowotne [bo chorobowe z taką podstawą to śmiech] i
    > możliwośc wpisania pracodawczyni do swojego CV.
    >
    > Nie wiem też, czy przypadkiem okres podlegania ubezpieczeniu społecznemu
    > z tytułu umowy zlecenia nie jest liczony do stażu wymaganego do
    > emerytury i rent [na logikę może] i czy brak ubezpieczenia chorobowego
    > [brak ciągłości] nie będzie skutkował u nowego pracodawcy
> [...]

    Nie wiem, jak teraz dokładnie wygląda sprawa z ciągłością itp, ale masz rację,
    sama wiem, że na dłuższą metę praca bez umowy to trochę strata
    czasu...chociażby z powodu "dziury" w CV. Mogę jednak stanąc przed wyborem,
    albo pracuję na czarno albo wcale...Do konca roku jakoś dociągnę, bo
    ubezpieczenie zdrowotne mam jeszcze w UP, a potem trzeba się bedzie decydować.
    Póki co, staram się dalej wysyłac CV, choc brakuje mi juz sił, czasu i wiary...
    Pozdrawiam
    Agnieszka