PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV, list motywacyjny. › Re: CV, list motywacyjny.
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV, list motywacyjny.
    Date: Tue, 18 Jun 2002 13:38:13 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message
    news:3D0F0E90.2040304@wp.pl...
    > Użytkownik clockworkoi napisał:
    <cut>
    > Poszukujący pracy ma prawo oczekiwać, że pracodawca wykaże się pewnym
    > minimum profesjonalizmu, tzn. że dysponuje albo edytorem tekstu, albo
    > przeglądarką albo czytnikiem pdf.

    No to zalezy. Ja jestem maniak i uzywam do pisania texa (hipotetycznie), nie
    uznaje microsofta (hipotetycznie w dalszym ciagu), i jestem oszczedny wiec
    pozostaja darmowe programy, przy czym szukam administratora AS400 i facet ma
    mnie powiadomic, ze zna CL i Cobola. I jak dostane cv w Wordzie, to nie
    przeczytam, bo nie mam, pdf tez, bo z asem komunikuje sie poprzez telnet
    spod unixa albo przez twinaxowy terminal, a pod unixem mam tylko vi bo nie
    jestem kurde bele pisarzem tylko adminem, a do htmla mam wstret, poza tym w
    tym wypadku html vs txt - oczywiscie wygrywa txt jako szybszy, prostszy i
    nie potrzebujacy interpretera w postaci przegladarki, z ktorych kazda
    inaczej interpretuje DOM. Aha, no i ja jestem pracodawca, wiec to ja mam
    racje.

    <cut>
    > CV bez poskich znaków? A może każde słowo z dużej litery w jednym ciągu,
    > bez spacji, jak SMS? Standard wymagany na grupach nie odpowiada
    > standardowi w pracy.

    To zalezy jaki jest standard w pracy.

    > Za robotę się płaci i jak psów j...e podwładnych.

    Khmmm, no coz ja moge na takie dictum.

    > Tutaj się lubimy (mniej lub bardziej) i darzymy szacunkiem, nawet jeżeli
    > czyjeś poglądy odbiegają znacząco od średniej - w pracy są gratyfikacje
    > i wymagania - z obu stron.
    Nic dodac nic ujac. Trzeba wybrac zloty srodek pomiedzy stanowiskiem i
    pania, ktora pierwsza dostanie cv. Dla mnie to jest txt i jak do tej pory,
    nie zdarzyla mi sie z tego powodu krzywda.
    BTW - anegdota z zycia wzieta. Kumpel staral sie o prace w ISP (ktora
    zreszta dostal), wymagania dostal w formacie worda. Odeslal wiec maila nie
    czytajac i opieprzyl przyszlego pracodawce za takie praktyki (mial robic
    jako admin linux/unix).
    Po dwoch godzinach mial txt i telefon z firmy (ktora go na oczy nie widziala
    wczesniej) z pytaniem, czy aby na pewno dostal i czy tak podoba mu sie
    bardziej:)
    pozdrawiam
    /p