PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrutto ->netto › Re: Brutto ->netto
    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brutto ->netto
    Date: Mon, 30 Dec 2002 15:17:29 +0100

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:aupjdc$nm6$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > nieobowiazkowe ubezpieczenie w PZU (pewnie jakas ksiegowa z firmy
    > zalatwia ubezpieczenie zbiorowe pracownikow?) to potracenie z kwoty
    > netto - nie bierze to udzialu w obliczeniach brutto->netto.
    > po prostu to jest Twoja dobrowolna wplata na ubezpieczenie z tego,
    > co dostalas do reki. Byc moze realizowane dzieki jakims upowaznieniom
    > w ksiegowosci tak, ze po prostu tej kasy nie widzisz.

    Wiec wpisalam w programikach na stronie gazety i jobpilot kwote brutto
    wynagrodzenia powiekszona o premie brutto (30% placy zasadniczej). Program
    wyliczyl mi kwote netto. Odjelam od tej kwoty moje dobrowolne ubezpieczenie
    35 zł i mimo to wyliczenie wychdozi zupelnie inne niz to co wplywa mi na
    konto.
    Cos jeszcze nalezy odjac?