PracaGrupypl.praca.dyskusjeBoga za nogi › Re: Boga za nogi
  • Data: 2004-09-13 09:14:45
    Temat: Re: Boga za nogi
    Od: "SLaw" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opowiem wam moja ciekawa historie...
    > Pozdrawiam i zycze wszystkim by i wam sie tak powiodlo (ehhh...
    przynajmniej
    > raz w zyciu ku*wa)

    Heh ja tez naleze do tych szczesliwcow :)
    Pracowalem w firmie jako informatyk do tego stolarz i inne takie domowe
    robotki. Pracowalem ciezko z malutkie pieniazki. Traf chcial ze firma sie
    rozpadla i poczolem poszukiwania nowej pracy. Po tygodniu znalazlem nawet
    dwie. Wybralem ta lepsza jako programista niestety kierat (spoznienie 5 min
    to 3 godz odrabiania itp.) nadal niewielkie pieniazki lecz wieksze niz
    poprzednio. Siedze sobie w pracy dwa miechy i dzwoni do mnie mila pani i
    mowi ze bylem tam kiedys na rozmowie (z ktorej mi podziekowali za zbyt
    wysokie kwalifikacje) w takiej jednej firmie i oni przekazali moje CV firmie
    od tej Pani i pyta czy nie chcialbym popracowac dla nich. Zaproponowali mi
    na okres probny pensje z 3 na poczatku + 3 cyferki + dodatki + pozniej
    samochod i praca jako prawdziwy programista dla naprawde ogromnych
    korporacji. Dodam tylko ze rok temu skonczylem studia. Choc narazie siedze i
    sie ucze to uwazam ze rownie mi sie powiodlo ten jeden raz w zyciu.
    Rowniez dolaczam sie do zyczen zeby kazdemu powiodlo sie chociaz ten jeden
    raz w zyciu.
    SLaw