PracaGrupypl.praca.dyskusjeBoga za nogi › Re: Boga za nogi
  • Data: 2004-09-13 20:59:25
    Temat: Re: Boga za nogi
    Od: DimmuR <n...@a...hehe> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego razu, a było to Sun, 12 Sep 2004 10:57:53 +0000, niedowiarek
    wykombinował sobie co następuje:

    > Niech zgadnę: 1200zł brutto?

    Zawsze to więcej niż 999zł brutto ale ty pewnie zarabiasz 10^5 zł

    > Biedny jesteś, nawet samochodu się nie dorobiłeś...

    A ty słaby jesteś że nie umiesz wykręcić 2km na rowerze? Wiesz że
    *porządny* rower to wydatek rzędu 8 - 10 tys zł?? Nie wierzysz -
    poczytaj odpowiednie grupy.

    > Papa, dzieciaku!

    Papa zawistny niedowiarku...

    --