PracaGrupypl.praca.dyskusjeBoga za nogi › Re: Boga za nogi
  • Data: 2004-09-14 20:06:54
    Temat: Re: Boga za nogi
    Od: "Swingmaster" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > naprawde ci sie udalo nawet jesli to 1000 brutto.
    > ja bym nie zatrudnil kogos takiego za 500 brutto.

    > to tym bardziej

    Następny wyznawca marksistowskiej logiki klasowej: wiedza zdobyta samodzielnie,
    poza studiami jest nic nie warta, wiedza (informatyczna) zdobyta pod kierunkiem
    profesorsko-doktorskiej braci... inżynierów techniki cieplnej, budowy maszyn,
    fizyków, a w najlepszym razie elektroników, dla których jedynie słuszne API to
    przerwania BIOS-u (ale systemowy nagłówek bios.h z Turbo C++ to wywalą,
    specjalnie żebyś miał okazję zrobić więcej byków) to dopiero potega, nie ???

    Swingmaster