PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 11:58:59
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
    news:fmn4gt$6v2$1@news.lublin.pl...

    > Oczywiście pod warunkiem, że będzie w stanie go wydrukować ;-) No ale
    > dyskusja schodzi na zupełnie inny temat niż wątek.

    > Co masz na myśli pisząc "utrudniasz"? Wysyłanie dokumentów w formacie,
    > który odczyta każdy praktycznie komputer jest utrudnianiem? Wysyłając
    > tekst prosto z edytora 1. zmuszam odbiorcę do posiadania tegoż, 2. zmuszam
    > go do posiadania czcionek, jakich sam użyłem. To jest utrudnianie. A nie
    > wysyłanie dokumentu, który kliknięty wyświetli się dokładnie w takiej
    > postaci w jakiej chcę żeby się wyświetlił.

    Utrudnianiem jest kombinowanie z roznymi blokadami raz, a dwa wysylanie w
    nieedytowalnym formacie. Wysylajac doca nikogo do niczego nei zmuszasz bo po
    pierwsze kazdy komputer w przewazajacej wiekszosci firm ma MS Worda, po
    drugie dostepny jest darmowy viewer do Worda, po trzecie jesli firma uzywa
    innego oprogramowania - to przeciez kazdy pakiet biurowy obsluguje format
    Microsoftu. To jest po prostu standard de facto.

    Tylko to sa juz sa dywagacje filozoficzne, bo sprawa jest bardziej
    trywialna: Jesli jestes cenionym specjalista, jedynym w kraju, etc to mozesz
    wyslac im zakodowanego RARa i byc pewnym, ze beda siedziec i lamac ;)
    Natomiast jesli jestes jednym z wielu, i jesli rekruter nie bedzie mogl przy
    edukacji dopisac notatki "Tez tam studiowalem - znakomity wykladowca uczy
    tam marketingu" przed wyslaniem wynikow odsiewu do menedzera dzialu, ktory
    szuka pracownika to bedzie to tylko i wylacznie Twoja strata.

    Rekruterzy uzywaja Offica, bo tak zostali nauczeni, Lubia - tylko tyle. I to
    Twoj wybor - czy chcesz dostac prace, czy tez chcesz pouczac rektruterow co
    to sa standardy. Mnie o ulomnosciach Worda nie musisz przekonywac - ja wiem,
    ze on sie nadaja tylko do prostych pisemek biznesowych. Ale naprawde
    rozjechana tabelka nie zrobi nikomu roznicy. Przeciez nie przygotowujesz
    matrycy dla drukarni do zrobienia tysiecy kopii....uff

    pozdr