PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Date: Tue, 22 May 2007 14:50:58 +0200

    Sheer napisał(a):
    > jedne cechy są in plus inne in minus
    Normalne.

    > poza tym RÓŻNICE INDYWIDUALNE są bardziej znaczące!
    Może choć tym razem poprzesz swoje twierdzenia dowodami. A więc: co
    powoduje, że tak sądzisz?

    > np. znam 45 letniego karatekę o formie fizycznej bez porównania wyższej niż
    > 90% 18-latków
    > i co ty na to?
    Nic na to. Jak już wspomniałem przytaczanie jednostkowych przykładow w
    odniesieniu do całej grupy społecznej jest dla mnie głupie. Pisałeś też
    coś o ekstremalnych przykładach, czy jakoś tak. Zdaje się też, że
    pisałeś o nich negatywnie. Co więc znaczy ten przykład?

    > a sytuacja gdzie stanowisko pracy jest obliczone aby WYCISKAĆ z pracownika
    > 300% normy, więc potrzeba NAJWYTRZYMALSZYCH lub o NADLUDZKICH
    > predyspozycjach to SURREALIZM!!!
    Czytasz samego siebie? Ileś wypowiedzi wcześniej piszesz o pracy
    koncepcyjnej. Teraz o pracy wg normy. Praca koncepcyjna wg normy? 300%
    normy pracy koncepcyjnej? Bez sensu.

    > cywilizowana firma to NIE CYRK gdzie rację bytu mają jedynie ci co stają
    > na głowie!
    Ziemia jest okrągła (zrewanżowałem się - oczywisty banał za oczywisty
    banał).

    > prawo to specyfikuje, są zawody w których znosi owe zakazy dyskryminacyjne
    > to jednak margines, w 90% zawodów preferencja wieku jest WIDZIMISIE !!!
    Słuchaj. Piszesz, że nie chcesz z nikim wszczynać wojny personalnej, ale
    bez problemów oceniasz innych negatywnie, nie zadając sobie trudu
    zrozumienia motywów.

    Vide: cudze kryteria oceny to widzimisie. Ktoś, kto ma inny punkt
    widzenia (inaczej pojmuje biznes jest cyniczny). Ktoś inny jest pusty i
    dba tylko o nową dupę (cytat), samochód etc. bo się z Tobą nie zgadza.

    Może pora sobie odpuścić?
    M.

    --
    Kochana Mary!