PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-22 13:36:36
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Sheer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kender wrote:
    > Jak zwykle...
    > "Niedojrzała" demokracja to taka, ktora Ci nie odpowiada

    dojrzała demokracja to dla mnie przede wszystkim Wielka Brytania,
    jest chyba najstarsza demokracją, to tam w czasach Cromwell'a jeszcze
    wykrystalizował się model 'monarchii konstytucyjnej' istniejący do dzisiaj

    następne w kolejce są USA, Kanada, kraje skandynawskie, itd.

    > "Zła" moda to taka, co Ci nie pasuje...

    złe mody i demokracje zazwyczaj małej ilości ludzi odpowiadają
    zadowolona zeń jest tylko wąska 'elita' wybrańców
    na ogół żyjąca KOSZTEM reszty społeczeństwa, z WYZYSKU!

    --
    Sheer