PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnyUser triumfuje! › Re: AnyUser triumfuje!
  • Data: 2008-10-03 09:50:31
    Temat: Re: AnyUser triumfuje!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Czy by było - nie wiem, ale tak robią. Druga umowa jest zazwyczaj
    > cywilno-prawna.
    > Przykład Santander Bank, Łódzkie MPK i pewnie jakby przejrzeć dokładniej
    > doświadczenia ludzi - w wielu innych miejscach.

    A, to zupełnie inna sytuacja. Jeśli na tej umowie cywilnoprawnej robi
    się to samo, co na umowie o pracę, to umowa cywilno-prawna jest de facto
    umową o pracę. Zatem pracownik ma roszczenie do pracodawcy o nadgodziny,
    oraz zaległe składki ZUS (bo wtedy z cywilnoprawnej zywkle płaci się
    tylko zdrowotne). I oczywiście jest to niezgodne z prawem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz