PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencja pracy-czy jest sens wysylac aplikacje? › Re: Agencja pracy-czy jest sens wysylac aplikacje?
  • Data: 2007-09-20 16:25:45
    Temat: Re: Agencja pracy-czy jest sens wysylac aplikacje?
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja podobnie jak jeden z przedmowcow pracuje w branzy IT i tez
    znalazlem prace przez agencje. Moje dosiwadczenie z agencjami jest
    takie ze nie zawsze odpowiadali na moje aplikacje ale wczesniej czy
    pozniej i tak sie odzywali bo stwierdzili ze moje kompetencje pasuja
    na inne stanowisko na ktore akurat teraz szukaja pracownikow. Tak wiec
    w takich agencjach jak w przyrodzie - nic nie ginie.

    Muszę natomiast powiedzieć że wole brać udział w rekrutacji
    bezpośrednio w firmie do której się ubiegam ponieważ czasami agencje
    dopiero w końcowym etapie rekrutacji podają dla jakiego pracodawcy tak
    de facto szukają pracownika. I czasami w moim przypadku okazywało się
    że akurat z tą czy inną firmą nie chcę się wiązać.
    Niestety dużo firm korzysta z usług rekruterów i do tych firm można
    dostać się tylko przez taką firmę pośredniczącą.

    Tak a propos zbyt wysokich kwalifikacji na stanowisko. Jakiś czas temu
    spotkałem się z czymś co można nazwać ukrywaniem w aplikacji o pracę
    zbyt wysokich kwalifikacji. Nawet w jednym z portali z pracą spotkałem
    się z poradami na ten temat.