PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministator Windows 2003 Serwer › Re: Administator Windows 2003 Serwer
  • Data: 2006-08-04 13:40:20
    Temat: Re: Administator Windows 2003 Serwer
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Matuszewski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eavd07$jge$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam 7 lat doświadczenia w administrowaniu w2003s, wraz z wieloma
    > usługami.
    > Z tych 7 lat pracowałem 3 ostatnie lata w Irlandii, niestety systuacja
    > rodzinna zmusza mnie do powrotu do Polski.
    > Głownie pracowałem w instytucjach finansowych i bankach. I w tym kręgu
    > będe raczej szukał pracy.
    > Mam certyfikat MCSA jeszcze 2 egzaminy i bede miał MCSE oraz certyfkat
    > Cisco CCNA.
    >
    > Jak myślicie Szanowni Czytelnicy, czy oczekiwane przeze mnie wynagrodzenie
> [...]
    Tak, jesli sie dobrze zalapiesz w duzej firmie, to taka kaska jest do
    wyciagniecia, ale akurat nie wiem, czy w pracy z Windami - to popularna
    technologia i adminow od tego jak psow i mrowkow, a co do certow - akurat
    windziane nie sa wiele warte, ale kto wie, jak dobrzee trafisz, to 5k jest
    mozliwe do lykniecia.