PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministator Windows 2003 Serwer › Re: Administator Windows 2003 Serwer
  • Data: 2006-08-06 19:45:10
    Temat: Re: Administator Windows 2003 Serwer
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zdenek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eb1erc$12g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>

    > W Warszawie swobodnie powinieneś znaleźć pracę za >= 5k netto. Nie wiem,
    > czy w sektorze finansowym, bo go nie znam dokładnie, ale w FMCG/usługach
    > itp. w oddziałach firm zagranicznych nie będzie z tym problemu (żadna
    > poważna firma nie zaproponuje nic poniżej 8k brutto).

    Uhhh, ty optymisto:D Kochani, najwyzsza pora uswiadomic sobie, ze Wawka tez
    nauczyla sie oszczedzac, i teksty typu 'powazna i szanujaca sie firma nie
    zaproponuje mniej niz..' mozna miedzy bajki wlozyc. Zaproponuja, jesli tylko
    bedzie taka mozliwosc. Poki jeszcze na rynku jest wiecej pracownikow niz
    pracy, puty beda starac sie obskoczyc jak najwiecej jak najmniejszym
    kosztem. Fakt, rynek sie ruszyl, fakt, jest lepiej niz bylo, ale do 5K lekka
    rasia to nam jeszcze daleko. Mozna tyle dostac, ale trzeba sie nastarac i
    nabiegac, miec troche szczescia i fach w lapie. I dobre CV. Mowi wam to
    gosc, ktory od ponad 5 lat pracuje w Wawce w IT w 'korporacjach'. Co zas do
    bankow, to te akurat wcale nie sa takie predkie do placenia, a juz napewno
    nie Widowsiarzom. Sad but true. Wiem cos o tym, bo windowsiarzem w banku tez
    bylem. I znam windowsiarzy ktorzy tam ciagle pracuja. Oczywiscie, jest druga
    strona medalu - jak sie dobrze trafi, mozna dostac i 10 na reke - takich tez
    znam. Ale nie ma nic z defaultu tylko dla tego, ze firma jest duza, znana,
    renomowana itp itd.
    pozdr
    /p