PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
  • Data: 2008-05-12 13:30:56
    Temat: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-05-12, Z <a...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Tu nie chodzi o kwalifikacje tylko to, ze na prostych ludzi dzialaja tylko
    > proste metody.

    Tak mówią chyba tylko Ci, którzy innych metod nigdy nie próbowali,
    albo próbowali nieudolnie.

    [...]

    > I przepijales (w czasie pracy i poza nia) wiekszosc swojej wyplaty? Oni tez
    > imprezowali za kolejne wyplaty miesiac w miesiac? Albo reprezentujesz sobie
    > poziom opisywany w przytoczonym artykule, albo zupelnie nie trafiles z
    > porownaniem.

    A i owszem - pierwsza wypłata została całkowicie jak to nazwałeś
    "przepita". Druga w dużej części. Trzecia też. Co mi tam. Byłem studentem.
    No więc dalej, poużywaj sobie na moim poziomie umysłowym. :)

    > Aha czyli jak nie ma sie perspektywy na stala prace to najlepiej pieniadze
    > przewalic.

    Nie. Może też oszczędzać.

    > Zaoczne liceum, kurs zawodowy (na spawacza na przyklad, zeby miec
    > punkt oparcia jak sie hossa na ukladaczy cegiel skonczy), nie ma sensu
    > wedlug ciebie?

    Zależy od sytuacji. Jak miałbym perspektywę popracowania 3 miesiące,
    to zaoczne liceum nie ma sensu. A na spawacza np. się ktoś może nie
    nadawać, albo nie odpowiada mu taka praca.

    Ale Ty wiesz lepiej, że od razu ktoś z automatu jest prosty, albo i
    pewnie debil. I to po przeczytaniu JEDNEGO! artykułu prezentującego
    punkt widzenia JEDNEJ! strony.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl