PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
  • Data: 2008-05-12 15:51:11
    Temat: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrng2ghks.g9p.proteus@pl-test.org...
    > On 2008-05-12, Z <a...@o...pl> wrote:

    > A i owszem - pierwsza wypłata została całkowicie jak to nazwałeś
    > "przepita". Druga w dużej części. Trzecia też. Co mi tam. Byłem studentem.
    > No więc dalej, poużywaj sobie na moim poziomie umysłowym. :)

    Moge najwyzej pozazdroscic, ze zywnosci i ubran nie musiales za to kupowac
    (ani odkladac na czarna godzine) - domyslam sie, ze po prostu miales ta
    swiadomosc ze w razie trudnej sytuacji i tak rodzice/wujkowie wspomoga.

    > Nie. Może też oszczędzać.

    > Zależy od sytuacji. Jak miałbym perspektywę popracowania 3 miesiące,
    > to zaoczne liceum nie ma sensu. A na spawacza np. się ktoś może nie
    > nadawać, albo nie odpowiada mu taka praca.
    >
    > Ale Ty wiesz lepiej, że od razu ktoś z automatu jest prosty, albo i
    > pewnie debil. I to po przeczytaniu JEDNEGO! artykułu prezentującego
    > punkt widzenia JEDNEJ! strony.

    Wiem tyle, ze jest duzo takich osob. Nie mowie, ze wszyscy (artykul tez tego
    nie mowi). No chyba, ze podozajac Twoim tokiem myslenia to jest po prostu
    zemsta uciskanej klasy robotniczej na pracodawcach (odpowiedzialnosc
    zbiorowa).

    Ale moze faktycznie ja malo rozumiem, bo nie rozumiem jak mozna nie myslec o
    jakimkolwiek zabezpieczeniu przyszlosci (kurs spawacza, kurs na wozek
    widlowy, prawo jazdy na ciezarowke, no cokolwiek co daje lepsza szanse
    przebicia sie na ciezsze czasy) - przeciez takie szkolenia to zwykle 4-8
    tygodni. Zreszta pieniadze mozna wrzucic na lokate i jak sie skonczy moda na
    budowlancow to zobaczyc co jest na topie i zainwestowac.

    Tak, ktos kto nie ma zadnych perspektyw, a do tego przewala wyplate za
    wyplata to dla mnie prostak i debil. Student, ktory ma w pogotowiu cieply
    kacik u mamusi, ma troche inna sytuacje niz 40 latek z wyksztalceniem
    podstawowym, ktory umie tylko tynki klasc.

    pozdr