PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
  • Data: 2008-05-12 10:48:34
    Temat: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Od: MK <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2008-05-12, MK <m...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To masz 10 tyś. - VAT - dochodowy - ZUS i / na min. 2 osoby. Zostaje
    > jakieś 2,5k-3k na rękę dla każdego. Ty szacun, ale 10k PRZYCHODU
    > w firmie to nie jakoś oszałamiająco dużo. :)

    Ok nie wiem ile tak naprawde ma kasy(kiedys sie chwali, gdy zaczynal DG,
    ze ma wlasnie tyle). Wiem tylko, ze jezdzi toyota rav4, rury wozi
    focusem kombi, mieszka w wyremontowanej poniemieckiej willi( ze 300m2)
    itd. Ogolnie chodzi o to, ze nie nazeka na brak kasy, nie marudzi, ze mu
    zle. Nie posluchal kolegow, ktorzy poszli za moda studiowania i teraz
    przesiaduja w barach marudzac jak to zle jest w tym kraju.