PracaGrupypl.praca.dyskusjedziałalność konkurencyjna › Re[2]: działalność konkurencyjna
  • Data: 2002-03-23 19:59:42
    Temat: Re[2]: działalność konkurencyjna
    Od: h...@p...onet.pl (darek) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj wkg,

    Saturday, March 23, 2002, 11:51:56 AM, napisałeś:

    w> QL wrote in message ...
> [...]

    w> Witam

    w> Jeżeli masz taka umowe podpisac z pracodawca - oczywiscie jest niezgodna z
    w> KP. Czy podpisać ? To zalezy od tego, jak bardzo pewnie sie czujesz na swoim
    w> stanowisku i czy przewidujesz zmiane pracy.

    w> 1) Jezeli czujesz sie silny na rynku pracy, masz widoki na zmiane pracy na
    w> korzystnych warunkach - staraj sie nie podpisywac w ogole lub podpisz na
    w> warunkach proponowanych przez pracodawce. Taki dokument nie bedzie mial mocy
    w> prawnej a wszyscy beda zadowoleni :))) Zauwazylem, ze wiekszosc pracodawcow
    w> w umowie o zakazie konkurencji nie opisuje sankcji majacych zastosowanie w
    w> przypadku zlamania tej umowy. Po prostu ktos (dyrektor zarzadzajacy,
    w> personalny musi sie wykazac i wykonuje RUCH). To dodatkowo sprawia, ze mozna
    w> taki dokument traktowac dosyc lekko.
    Wydaje mi się że w momencie podpisania godzisz się na w/w warunki nawet
    jeżeli są one niezgodne z obowiązującym prawem,i potem będzie problem z
    dochodzeniem swoich praw przed sądem.Ale jak piszę nie jestem pewien na
    100%,jednak praktyka małych literek w umowach jest dość powszechnie
    stosowana i zawsze podstawowym argumentem w sporach jest fakt iż jesteś
    osobą pełnoletnią,w pełni świadomą(poczytalną)i przed podpisaniem masz
    przeczytać i wyjaśnić wątpliwości.A wszelkie spory rozpatrywane w
    najjaśniejszej RP przez sądy mogą trwać......

    w> Ciekawe, co inni o tym sadza ?
    A wie ktoś jakieś konkrety co,jak,gdzie i kiedy w nowym KP?

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]