PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re[2]: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-20 18:47:01
    Temat: Re[2]: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: h...@p...onet.pl (darek) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Jag,

    Wednesday, March 20, 2002, 6:18:18 PM, napisałeś:

    J> W PRLu były sprzedawane towary wyłącznie polskie i rzeczywiście, o pracę
    J> było łatwo. Ale te osiągnięcia były okupione:

    J> 1. Towarami o archaicznej wartości technicznej i jakości, gwarantującej
    J> ciągłe naprawy
    A tym samym dawały miejsca pracy fachowcom od napraw wszelkiej maści:)
    J> 2. Brakiem towarów w sklepach
    Ale w sklepach był prawie idealny ład bo panienki z braku innego zajęcia
    myły swój warsztat do przesady:)))
    J> 3. Długiem ok $40 mld i upadkiem tego tworu.
    I kilkadziesiąt milionów mieszkań z wielkiej płyty o których dzisiejsza
    młodzież może tylko pomażyć

    J> Klinet powinien kupować towary możliwie tanie i dobre - ma do tego
    J> niewątpliwe prawo. Jeżeli polska firma potrafi produkować towary spełniające
    J> te zasady, z pewnością nie ma problemów ze zbytem. Jeżeli nie, to niech się
    J> zajmie czymś innym. Nie mam ochoty na ponowny skansen techniczny w Polsce,
    J> raz już to przeżyłem.
    A tu absolutna zgoda bo ja mam serdecznie w D...patriotyzm i litr mleka
    po polsku czyli 0.9lza cenę litra,cukierków dla dzieci w paczkach 0.8dkg
    za cenę taką samą jak te wstrętne zachodnie 10dkg itd,itp.
    Głupich podobno nie sieją tylko sami się rodzą ale jak się patrzę na tą
    naszą rzeczywistość to dochodzę do wniosku że w Polsce to jednak ktoś
    chyba plantację debili założył i nieźle mu się z tym żyje:))
    pytanie tylko jak długo?

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]